4 תשובות
אבל זה כן יהרוס לך את השיער.
תסבירי לה שלדעתך זה יותר יפה ותשתמשי בקרמים כדי שהשיער לא יהרס לגמרי.
תסבירי לה שלדעתך זה יותר יפה ותשתמשי בקרמים כדי שהשיער לא יהרס לגמרי.
אם תעשי כל יום היא ממש צודקת וזה יהרוס לך את השיער, קודם כל שיער גלי זה מהמם אז אל תעשי הרבה
ודבר שני, את יכולה לנסות להגיד לה שתקני ספריי שמגן על השיער מחום ותשימי אותו לפני שאת עושה פן/מחליק ואז זה שומר על השיער והוא פחות נהרס
ודבר שני, את יכולה לנסות להגיד לה שתקני ספריי שמגן על השיער מחום ותשימי אותו לפני שאת עושה פן/מחליק ואז זה שומר על השיער והוא פחות נהרס
תשתמשי במוצרים שומרים על השיער, את באמת לא רוצה לקבל נזק חום (אין לי שמץ איך קוראים לזה בעברית אז פשוט תרגמתי) .
גם אך תשתמשי כל הזמן, פעם ב
גם אך תשתמשי כל הזמן, פעם ב
זה באמת הורס את השיער..
באותו הנושא: