6 תשובות
בפיפי ובקקי
שורף אותם, סוג של מתאדים חח
אנונימי
אם אני לא טועה הוא הופך לצורת אנרגיה בשביל התאים, כatp
בנשימה ובקקי
חמצן נכנס פחמן דו חמצני יוצא.
פחמן זה מה שיוצא, סהכ ביום יוצא די הרבה פחמן בנשימה
הגוף שם את השומן בצד "לאחסון למקרה שיצטרך" וכאדם מתאמן הגוף זקוק לשומן הזה ומשתמש בו כמקור אנרגיה
הגוף נעזר בשומן כדי לייצר אנרגיה, ובכך הוא כביכול 'נעלם' / 'נשרף'.. מכאן גם הביטוי "שורפים קלוריות".