7 תשובות
שואל השאלה:
מישהו מהשכבה שלי שלא דיברנו אף פעם ככ
אנונימית
אני כן כותבת
תכתבי זה יחמם לו אצ הלב ❤
תלוי מי ומה המצב בינינו
ברוב הפעמים כן
אני כן