12 תשובות
שתהיה בזוגיות
רוב האנשים נמצאים בזוגיות מתישהו
רוב האנשים נמצאים בזוגיות מתישהו
יש סיכוי ואפילו לא רע
שואל השאלה:
^למה לא רע?
^למה לא רע?
רווק. אתה חושב על זה יותר מדי.
שתהיה בזוגיות, למה לחשוב שלילי יש לך את כל החיים לפניך.
אל תדאג הזוגיות תבוא אלייך
אנונימי
זאת* ובטח אחשלי אתה לא תיהיה רווק לנצח אתה תמצא את הבחורה שלך ואתה גם נראה די טוב וואלה הייתי עושה אותך והכל יהיה בסדר אם בא לך קצת להתחבר עם בנות לך לילדות בכיתה שלך וסתם תדבר איתן ועל הדרך תתחבר באחד לדיס
אנונימי
שואל השאלה:
^אנונימי על סמך מה אתה אומר שאני ניראה טוב? וגם לא ניראה לי שיש הרבה בנות שמדברות בדיס...
^אנונימי על סמך מה אתה אומר שאני ניראה טוב? וגם לא ניראה לי שיש הרבה בנות שמדברות בדיס...
לא דיברתי על בנות שנמצאות בדיס התכוונתי שלא התחברת כבר שנה אחי אנחנו מחכים לך פה ואייל צורח אחי, ואתה כוסון על אחי תסתכל על עצמך אתה גבר
אנונימי
שואל השאלה:
אה מה אבל אייל לא כועס על האוזנייות שלו?
אה מה אבל אייל לא כועס על האוזנייות שלו?
שואל השאלה:
וגם תיקנה רוקת ליג
וגם תיקנה רוקת ליג
חח סבבה אתה לא מבין איזה באסה היה בחינם והורדתי אבל בגלל שלא שיחקתי בו זה לא החשיב לי את זה כחינם כנראה אז אני חייב לקנות עכשיו
ושיט שכחתי לעשות מאנונימי
ושיט שכחתי לעשות מאנונימי
באותו הנושא: