11 תשובות
יש לי אבל אני לא עושה
לי עדיין יש פשוט לא נכנסת אליהם רק מכינה עבודות לצערי
גם לי אין
גם לכל היסודי ולחלק מהחטיבות אין
אצלי יש לצערי כי אני בתיכון:(
אצלי יש לצערי כי אני בתיכון:(
לי יש ממה שהבנתי המורים שלי עושים את זה בהתנדבות
לי גם אין
לי יש ,אבל זה ממש לא מעיל ,לא יודעת למה..
גם לנו אין
לי סוג של יש אבל בתכלס אין גם
כיף לך
לי יש לצערי לא מבינה מה קורה גם מקצרים וגם לומדים
באותו הנושא: