3 תשובות
אומיגל פעם אחת ששיעמם לי שחברה ישנה אצלי לפני כחצי שנה , נחמד שם אבל יש מלא סוטים .
אני לא
משתמשת רק כשאני עם חברות ומשעמם, אומיגל
באותו הנושא: