16 תשובות
שואל השאלה:
מה המחלה?
כן, מאובחנת עם דיכאון קליני
אמרו לי שאני שאנן
דיכאון
אנונימי
לי ממש בזמן האחרון התחילה לי בעיה נפשית שאני במצבי לחץ תולשת שיערות מהראש (קוראים לזה טריכילומניה)
אנונימית
לא יודעת כם זה מחלה אבל יש לי חרדות,התקפי חרדות
אנונימית
בטוחה כמעט ב100% רק שאני לא מאובחנת
חרדה חברתית אם זה נחשב
אני די בטוחה שכן ואפילו כמה אבל עוד לא בדקתי את זה
אנונימית
הפרעת אכילה (זה נחשב כהפרעה נפשית)
מאניה דיפרסיה, הפרעת פאניקה והפרעת אישיות גבולית
שואל השאלה:
איך זה להיות במאניה?
מדהים,
אתה מרגיש על גג העולם, מלא אדרנלין, עוצמה, שאתה מסוגל לעשות הכל, אתה מפטפט בקצב מהיר, משוחרר, מרגיש היי, גם עצבים
זה מדהים
אבל הנפילה שבאה אחכ ממוטטת. כמה שהרגשת על גג העולם, אתה נופל חזק לתחתית. לדיכאון. הכל חונק אותך.
לאמא שלי יש מאניה דיפרסיה