2 תשובות
גם לחברה שלי היה יום הולדת ואפיתי לה עוגה וחגגתי לה בבית שלי (כמובן שהיא לא ידעה מכל מעניין...)
את יכולה לעשות לה יום כיף בבית רק איתך.. או עם עוד חברה