2 תשובות
אולי אכלת משהן ירוק
יכול להיות הרבה דברים אבל אם זה כרוני וקורה לך הרבה והכאבים הם חדים וארוכים אז יכול להיות שזה צליאק או סתם רגישות לגלוטן... בכל מקרה אף אחד כאן לא רופא יקירה, אז הכי טוב זה פשוט לבדוק עם הרופא/ת משפחה שלך ❤
באותו הנושא: