התחברות
הרשמה
אכלתי הרבה היום ? :( צהרים - דג סלמון בתנור עם שמן זית ומלח פטרוזיליה אורז עם צימוקים וגמבות קינוח / ביינים - תפוח
ערב - כריך משתי פרוסות לחם חיטה מלאה . טונה עגבנייה חסה. בצד גמבה
קינוח - תפוח
22 במרץ 2020, 18:41
בשביל דיאטה זה טוב?
3 תשובות
לא
ה
היונגי
לא.
Y
Yeet.
בכלל לא. זה נשמע מעולה
ה
הפסיכדלית
באותו הנושא:
אכלתי היום דג סלמון חתיכה ויוגורט עם בננה ואפרסק זה טוב?
הרהורים בלשון העברית - למה בוקר וערב בלשון יחיד וצהריים בלשון רבים (צהרים טובים ולא צהרים טוב)?
סלט ירקות עם דג סלמון זו ארוחת צהרים טובה לדיאטה?
אכלתי כמעט כל השבוע דג סלמון בתור חלבון עם פחמימה לארוחת צהריים ואני בדיאטה. אני יודעת שדג סלמון בריא אבל זה בריא כל יום?
אכלתי 5 פריכיות לארוחת צהרים ואני עדיין רעב, למה זה?
אכלתי היום חתיכת דג סלמון עם 3/4 כפות פירה וחצי בננה כמה קלוריות זה בערך?
אורז בסמטי עם סלמון זה בסדר לאכול בארוחת צהרים בדיאטה?
אכלתי הרבה קלוריות היום? בכללי אכלתי הרבה?
אכלתי הרבה היום? בבוקר אכלתי 8 קרקרים- 200 קלוריות צהרים -6 כפות אורז - 200 קלוריות ערב גרנולה עם חלב 200 קלוריות
אם אכלתי טיפה מדג סלמון שמצאתי בו תולעת מתה, מה יקרה לי?
אכלתי היום קפה ועוגה בבוקר, בצהרים סלט כרוב ובערב לחמניה עם קבב של ניו דלי. זה הרבה?