21 תשובות
היא ממש מגעילה
כי מה ירדן סתומה מעצבנת
אני גם הייתי ככה מתעצבנת אפשר להבין את תקווה
אני גם הייתי ככה מתעצבנת אפשר להבין את תקווה
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור ירדן למה להתנהג ככה לבני אדם אני לא אומרת שהיא הכי רעה אבל היא מתנהגת בצורה גברית וחא מכובדת בצורה פוגענית ואלימה כלפי אנשים למשוך אנשים מהבגדים לקלל לזרוק מצתים על אנשים לאיים ולהעלים חפצים שלא שלך זה פשוט גועל נפש
מה קשור ירדן למה להתנהג ככה לבני אדם אני לא אומרת שהיא הכי רעה אבל היא מתנהגת בצורה גברית וחא מכובדת בצורה פוגענית ואלימה כלפי אנשים למשוך אנשים מהבגדים לקלל לזרוק מצתים על אנשים לאיים ולהעלים חפצים שלא שלך זה פשוט גועל נפש
אנונימית
אני בשוק
אנונימית
אני באמת בהלם
ממש מגעילה באמת
ממש מגעילה באמת
איכס
לא סובל אותה בלי קשר שונא את השמנה המתנשאת הזאת כאילו היא איזה משהו שתלך לעזאזל
אנונימי
לא סובלת אותה
מה שמגעיל אותי זה שמישהו חשב שבוא יותר טוב ואנושי להעלות קשטעים שלה ולבייש אותה בציבור!!
עזבו היא בסדר או לא בסדר..
זה בסדר להשפיל בנאדם?
עזבו היא בסדר או לא בסדר..
זה בסדר להשפיל בנאדם?
אנונימית^
מה אפשר להבין? תגידי לי את נורמאלית? היא לא רצתה שיצא מזה משהו,סהכ רצתה לומר לו,במילא תקווה לא צריכה לפתח ציפיות כי ליאור לא שם עלייה.. הוא סתם שיחק בה.
ואיך שתקווה מתנהגת זה בהמתי ממש ומזעזע וירדן בחורה מדהימה כנה ואמיתית
מה אפשר להבין? תגידי לי את נורמאלית? היא לא רצתה שיצא מזה משהו,סהכ רצתה לומר לו,במילא תקווה לא צריכה לפתח ציפיות כי ליאור לא שם עלייה.. הוא סתם שיחק בה.
ואיך שתקווה מתנהגת זה בהמתי ממש ומזעזע וירדן בחורה מדהימה כנה ואמיתית
אנונימית2255
עצם זה שהיא נכנסה לתכנית היא אמורה לדעת שיהיו כאלה שלא יאהבו אותה,גם בלי השאלה הזאת שונאים אותה תאמיני לי
עצם זה שהיא נכנסה לתכנית היא אמורה לדעת שיהיו כאלה שלא יאהבו אותה,גם בלי השאלה הזאת שונאים אותה תאמיני לי
ובקשר לסרטון..
רות דיברה אלייה מזעזע(לא שאני מצדיקה אלימות)
רות דיברה אלייה מזעזע(לא שאני מצדיקה אלימות)
לא אמרתי ככה מה היא צריכה לדעת מראש..
אני מדברת על אנושיות אם בנאדם רואה התנהגות של מישהי ואומר זה לא בסדר צריך לחשוב עם עצמו ולראות שאולי גם מה שהוא עושה לא בסדר..
אני מדברת על אנושיות אם בנאדם רואה התנהגות של מישהי ואומר זה לא בסדר צריך לחשוב עם עצמו ולראות שאולי גם מה שהוא עושה לא בסדר..
שואל השאלה:
להשפיל בן אדם?
אנונימית 2255
ושהיא משפילה ורומסת אחרים זה סבבה?
ושמסתירים מהציבור אלימות זה סבבה?
שהיא גזענית לאנשים לבנים זה סבבה?
שהיא הופכת שולחנות זורק ומושכת אנשים באלימות זה סבבה?
שהיא חושבת שמותר לגנוב זה סבבה?
לא רק היא כל דייר שגונב זה אסור^
לומר אפס על בחור שלא תיצאי איתו ואז שאתם ביחד פתאום הוא לא אפס זה סבבה?
בקיצור היא צריכה ניעור היא חושבת שהיא מלכת הבית
להשפיל בן אדם?
אנונימית 2255
ושהיא משפילה ורומסת אחרים זה סבבה?
ושמסתירים מהציבור אלימות זה סבבה?
שהיא גזענית לאנשים לבנים זה סבבה?
שהיא הופכת שולחנות זורק ומושכת אנשים באלימות זה סבבה?
שהיא חושבת שמותר לגנוב זה סבבה?
לא רק היא כל דייר שגונב זה אסור^
לומר אפס על בחור שלא תיצאי איתו ואז שאתם ביחד פתאום הוא לא אפס זה סבבה?
בקיצור היא צריכה ניעור היא חושבת שהיא מלכת הבית
אנונימית
אנונימית2255 את לא ראית איך היא דחפה אותה? את מצדיקה דבר כזה? האף שלה עלה יותר מידי למעלה כל הזמן גונבת סיגריות מחביאה שוקולדים ויורדת על כל אחד בבית זה מוגזם כבר
וואהו אני בהלם לא ידעתי שהיא כזאת !!
^^ ^^^ רגע חכו בבקשה אל תתנפלו עליי אני ממש לא מצדיקה אותה אני לא מדברת עליה בכלל.. אני לא משווה בינהם אז אל תשוו אני מדברת שנייה רק על זה שהעלו את הסרטון שהכוונה הייתה להשפיל זה הכל בבקשה אל תתנפלו עליי...
לא מתנפלים(:
וכמו שאמרתי-היא מוכנה לדברים כאלה אם היא בחרה להכנס לריאליטי
וכמו שאמרתי-היא מוכנה לדברים כאלה אם היא בחרה להכנס לריאליטי
שואל השאלה:
אוקי^
אבל אני קצת חושבת שיותר נותנים לה במה בטלויזיה ומראים אותה יותר מידי יפה וזה לא נכון את מסכימה איתי שהיא צריכה להשתנות ומגיע לה שהעלו את זה כי בנתיים מוציאים רע אנשים אחרים
אוקי^
אבל אני קצת חושבת שיותר נותנים לה במה בטלויזיה ומראים אותה יותר מידי יפה וזה לא נכון את מסכימה איתי שהיא צריכה להשתנות ומגיע לה שהעלו את זה כי בנתיים מוציאים רע אנשים אחרים
אנונימית
צודקת לגמריי בעיניין הזה לא בסדר לגרום לנו לראות רק טוב בבנאדם ולהסתיר את הרע^
שואל השאלה:
שמחה שאת מסכימה עם זה :)^
שמחה שאת מסכימה עם זה :)^
אנונימית
באותו הנושא: