התחברות
הרשמה
אני היחידה שלא יצאתי שבועיים ו.. מהבית?
22 במרץ 2020, 14:45
שעמום
4 תשובות
כנ"ל
ג
גאי חולצה כחולה
גם אני!
מ
מקליד/ה ....
חוץ מבית ספר לא יצאתי מהבית אולי חודשיים..
S
Squad 127
גם אני
ט
טודו לאלוהים כי בום
באותו הנושא:
אני אצא מהבית היום אחרי שלא יצאתי המון המון זמן (לא יצאתי מהבית שנתיים)
סוף סוף אחרי שבועיים שלא יצאתי מהבית החלטתי לקחת את הכדור (כדורגל) ולשחק עם עצמי במגרש ליד הבית אבל (דיכאון לחתוך וכו')
אם יצאתי מהבית שבוע עם המשפחה והשארתי בטעות את המזגן דלוק בחדר מה יכול לקרות..
לא יצאתי מהבית כבר שבועיים זה נורמלי?
גרוע שלא יצאתי מהבית ב3 השבועות האחרונים?
לא יצאתי מהבית כבר שבוע זה רע?
אני יכולה לצאת לגינה ליד הבית שלי? אני ממש משתגעת בבית כבר שבועיים לא יצאתי מהבית בכלל!!!
לגיטימי שיש לי חברים אבל שבוע לא יצאתי מהבית בלי שום סיבה?
אני היחידה שלא יצאה מהבית מתחילת החופש?
אני הבת היחידה אחרי הרבה בנים ועכשיו יצאתי מהבית עם ג'ינס עם המון קרעים, כל האחים שלי וההורים שלי אמרו לי שזה משדר פרחה
כבר שבועיים לא יצאתי מהבית...