תשובה אחת
יהודי תימן סבלו מיחס קשה של השלטון, לכן הם רצו לעזוב את תימן ולעלות לארץ ישראל, בתקווה לשפר את מצבם.בנוסף, יהודי תימן היו דתיים מאוד והאמינו שהמשיח יגיע ב1882 ולכן הם רצו לקבל אותו בארץ ישראל ולכן רבים עלו.