8 תשובות
שואל השאלה:
כי אני עושה לעצמי ואין לי מושג
כי אני עושה לעצמי ואין לי מושג
אנונימית
שואל השאלה:
וואי באמת שבחיים לא שמעתי על זה
וואי באמת שבחיים לא שמעתי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין לי מושג כמה שכבות לשים
אבל אין לי מושג כמה שכבות לשים
אנונימית
לק ג'ל? לא שמים מחזק חח כאילו לי לפחות אף פעם לא שמו ולא שמתי.
שמים פריימר זה מנטרל שומנים
שמים פריימר זה מנטרל שומנים
שואל השאלה:
לא אני אומרת את זה כי הציפורניים שלי מאוד חלשות ורציתי לדעת מה הסיבה ואמרו לי שזה אולי בגלל שאני לא שמה מחזק לפני וכי להם זה לא קורה שנשבר הציפורניים כל הזמן כמוני
לא אני אומרת את זה כי הציפורניים שלי מאוד חלשות ורציתי לדעת מה הסיבה ואמרו לי שזה אולי בגלל שאני לא שמה מחזק לפני וכי להם זה לא קורה שנשבר הציפורניים כל הזמן כמוני
אנונימית
אז שימי שכבה דקה
שואל השאלה:
אחת לא נראלי יספיק זה דליל
אחת לא נראלי יספיק זה דליל
אנונימית
לא זה לא יחזיק את לק
רק תשייפי טיפה עם באפר תשימי על פד קוסמטי אלכוהול וישר בסיס
רק תשייפי טיפה עם באפר תשימי על פד קוסמטי אלכוהול וישר בסיס
באותו הנושא: