4 תשובות
שאין להם שם מספיק שירותים רפואיים וזה אומר שיהיה מתים שם
שמה אכפת לי מהם
אנונימית
לא הולך להיגמר טוב, הם ברובם מסכנים שלא רוצים להיות שם והולכים לסבול בגלל שאין שם מספיק בתי חולים או ציוד רפואי
אני מרחמת עליהם.
כבר בכללי קשה להם, ארגוני טרור שולטים על עזה. כולם שונאים אותם.
זה מקום עני מאוד ואין שם מספיק שירותים רפואיים שיטפלו בזה.
וגם, הרמת צפיפות שם גבוהה מאוד, והמחלה תתפשט שם מאוד מהר.