7 תשובות
כן גם לי פתאום
כן
כנראה כי אין עובדים
לי לא היה לפני 5 ימים בכלל אינטרנט מחוץ לבית אבל זה עבר יום אחרי זה בלי שהתקשרתי אליהם
אנונימי
כן.
זה בגלל שכולם מחוברים לטלפון כל הזמן, בגלל ההסגר והקורונה...
לכן כולם מחוברים, ואז זה מעמיס על הכל...במיוחד נניח בשרתי משחקים אונליין, ששם בכלל מפוצץ ולאגי בטירוף.