תשובה אחת
חשוב לי להדגיש שעדיין מותר לצאת מהבית לפעילויות חיוניות, הליכה *קצרה*, פעילות ספורטיבית עד שני אנשים אבל להתרחק מאנשים ולהיות בתזוזה.

בכל מקרה, מצב באמת קשה בע"ה יהיה בסדר...