4 תשובות
שואל השאלה:
לא בהכרח,המשפחה והחברים שלי מעולם לא תמכו בי אבל במצב הזה פתאום כולם זורמים לוידאו,לדבר ולהעביר את הזמן,גם לצפות בלייבים שלי חח
אנונימית
לאן החובות נעלמו בדיוק?
אנונימי
יש חובות, יש דיכאונות לחלק, ויש מחלה שהורגת אנשים...
לא צריך אותה, אבל הלוואי כולם ילמדו לדבר כמוך :) לשתף, לדבר, להיות יותר מחוץ לטלפונים והלחץ המזוייף של העולם
הקורונה הרבה אנשים, גרמה לאנשים לפיטורים, הכניסה אנשים לחובות ועוד.
אני לא מוצאת שום דבר חיובי במגיפה הזאת
אנונימית