2 תשובות
אמרו שההסגר יהיה לא פחות מחודש 5... אז יש זמן
אנחנו לומדים עכשיו דרך שיעורים מתוקשבים(אצלי לפחות)
אם את מתכוונת אם נחזור לבית ספר השנה אז לדעתי כן אבל חודש בערך לפני סוף שנה
אם את מתכוונת אם נחזור לבית ספר השנה אז לדעתי כן אבל חודש בערך לפני סוף שנה
באותו הנושא: