4 תשובות
כן קצת
כן
רציני שאשכרה את רואה סירטון כזה ןבזה את מתעמקת? אני על סף בכי מהסירטןן
אנונימית
וואו איזה עצוב זה.. הוא גם ניצול שואה...
אנונימית
באותו הנושא: