4 תשובות
לאן מתגייס?
אנונימי
תאונות וטעויות קורות ואין ממש דרך לשלוט עליהן..
פשוט תנסה להיות זהיר במהלך ריצות ומסעות ארוכים, תעשה הרבה מתיחות ותרגילי חיזוק..
תן בראש
פשוט תנסה להיות זהיר במהלך ריצות ומסעות ארוכים, תעשה הרבה מתיחות ותרגילי חיזוק..
תן בראש
דבר ראשון כל מי שנפצע ויורד לגוב עושה את זה בכוונה בישביל לרדת לגוב
דבר שני מקסימום תפצע ותקבל גימלים או משהו אחר ותחזור ליחידה לא יורידו אותך סתם לגוב תאמין לי
דבר שלישי בטירונות או בהכשרה תיהיה יותר זהיר יותר חשוב לא לפספס ימים
דבר רביעי ואחרון שתתגייס אתה תבין כמה אתה תרצה לייפצע כדי לצאת לימי חופשה ולא להיות בשטח ולא לעשות בראור
עצות מאחד שהיה בגבעתי שירות שלם וגם נפצעתי כמה פעמים
דבר שני מקסימום תפצע ותקבל גימלים או משהו אחר ותחזור ליחידה לא יורידו אותך סתם לגוב תאמין לי
דבר שלישי בטירונות או בהכשרה תיהיה יותר זהיר יותר חשוב לא לפספס ימים
דבר רביעי ואחרון שתתגייס אתה תבין כמה אתה תרצה לייפצע כדי לצאת לימי חופשה ולא להיות בשטח ולא לעשות בראור
עצות מאחד שהיה בגבעתי שירות שלם וגם נפצעתי כמה פעמים
אנונימי
מה שמי שמעליי כתב לא מדוייק בכלל..
חבר טוב נפצע בקרבי בברך, קיבל גימלים, חזר ליחידה והוצא מהתפקיד לתקשוב בעקבות הפציעה (והוא ממש לא רצה לרדת מקרבי והיה חייל מצטיין).
זה מאוד תלוי בחומרת הפציעה, במקבלי ההחלטות, כמה זמן פספסת מההכשרה/אימון/קו וכו
חבר טוב נפצע בקרבי בברך, קיבל גימלים, חזר ליחידה והוצא מהתפקיד לתקשוב בעקבות הפציעה (והוא ממש לא רצה לרדת מקרבי והיה חייל מצטיין).
זה מאוד תלוי בחומרת הפציעה, במקבלי ההחלטות, כמה זמן פספסת מההכשרה/אימון/קו וכו
באותו הנושא: