5 תשובות
לא כי אתה מאמין במשהו..
לא
אם אתה לא מאמין באלוהים אתה אתאיסט
אם אתה מאמין שהשטן יצר את העולם וכו', אז אתה כן מאמין באלוהים, אי לכך אתה לא לא אתאיסט
אם אתה סתם חושב שזה מישהו שעושה רע וסבל או וואטאבר, זה לא אומר שאתה לא אתאיסט
שואל השאלה:
השטן הוא לא אל?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל תאיסט הוא אחד שמאמין באל, ואם אני מאמין בשטן שהוא אל אז אני נחשב תאיסט בלי שום קשר לאם אני מאמין שהוא יצר את העולם לא?
אנונימי