3 תשובות
פחות טעים, אבל את יכולה להוסיף בננה ודבש וזה פצצה.
יהיה לזה טעם מיימי נראלי
עדיף עם חלב, זה לא כזה נורא לפחות את אוכלת משהו בריא ולא שטויות
תחליפי את החלב לסויה או שקדים