4 תשובות
היה לי נגמר לי
אתה מקבל 250 ועוד 150. אם תשלח לי חצי מהרווח (75) אני מוכן לתת לך
סתם אני צוחק יהזווים אין לי פפר בכלל
סתם אני צוחק יהזווים אין לי פפר בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
אם מישהו יכול לשלוח (בלי תמורה ) אני אשמח מאוד
אם מישהו יכול לשלוח (בלי תמורה ) אני אשמח מאוד
אני מוכן לקבל שליש מהמאה חמישים
אנונימי
באותו הנושא: