9 תשובות
תעשו שיחות וידאו, געגוע זה תמיד טוב לקשר (:
אם זה מעודד אותך לי אין חברt_t
שואל השאלה:
אסור... (לצאת) ^
אסור... (לצאת) ^
אנונימית
זה קשה מאוד אבל צריך להתמודד ולהישמע להנחיות להישאר בבית כדי לא לסכן את עצמנו ואת שאר באנשים זה יגמר בקרוב אם נישאר בבית
אוף וואו אני ככ מבין אותך
אני וחברה שלי גם לא יכולים להיפגש בגלל המצב וזה קשה מאוד
אבל אל תדאגי הכל יעבור עוד חודש , געגוע זה דבר בריא בזוגיות
אני וחברה שלי גם לא יכולים להיפגש בגלל המצב וזה קשה מאוד
אבל אל תדאגי הכל יעבור עוד חודש , געגוע זה דבר בריא בזוגיות
אם את כל כך אוהבת אותה יש פורמט שקוראים לו zoom תוכלו להיפגש דרכו
תצאי אליו זה לא כזה סוף העולם
"למה את בוכה ילדה גנבת חמודה"
אוי אוי אוי מי ישמע את עשויה מסוכר
באותו הנושא: