4 תשובות
האמת שזאת לא נוסטלגיה בעבורי, מכיוון שלא צפיתי בסבא טוביה כשהייתי קטן.
וואו ..
איזה נוסטלגיה
אני נזכרת באיזה קטע של המלך שמנדריק וגם היה שם את תובל שפיר
נראה זה היה בסיפורים כיד המלך
וואי עשית לי את הלילה
אני נזכרת באיזה קטע של המלך שמנדריק וגם היה שם את תובל שפיר
נראה זה היה בסיפורים כיד המלך
וואי עשית לי את הלילה
אוף. עצוב
באותו הנושא: