4 תשובות
תכתבי לו היי זאת (אומרת את השם שלך) אתה יכול לעזור לי במשהו?
נראלי זה הרבה יותר קל באינסטגרם כי אז את פשוט מגיבה לו על הסטורי אם הוא מעלה
לא זה מה שעשיתי עכשיו לקראש שלי ואנחנו עכשיו מדברים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא יראה מוזר שפתאום אני מחילה להגיב לו על הסטורים?
אבל זה לא יראה מוזר שפתאום אני מחילה להגיב לו על הסטורים?
באותו הנושא: