90 תשובות
מעדיפה עם, אבל אם לא יהיה לו, זה לא יוריד לי
זה לא משנה אם יש רישיון או אין העיקר שיהיה בן אדם
תמיד עדיף עם.
שואל השאלה:
חחח אני מבדיל בין אם לעם פשוט כתבתי מהר אז לא שמתי לב
ואם הייתי עם רישיון אבל בלי רכב, מוריד?
אנונימי
השאלה שלך שולית
מה שאני מעדיפה זה גבר שיודע להבחין בין עם לאם
שואל השאלה:
יואוו למען השם אני מבדילל
אנונימי
שואל השאלה:
אם הייתה לי אפשרות לערוך הייתי עורך אבל יש לי 48 נקודות
אנונימי
עם. אבל לא כזה אכפת לי
זה היה מעלה אם יש לו מכונית
זה מוריד לי גבר שמסתובב עם רב קו בארנק לא סקסי בכלל
לי יש רישיון ורכב ולא הייתי רוצה שלא יהיה לו
רק שינשום
יותר קל עם, וגם יש משהו מוריד בגבר לא נוהג.
עם רשיון ברור
גבר שאין לו זה בהחלט מוריד לי
קודם כל שידע לדעת מתי לכתוב "עם" ומתי "אם", בקשר לרשיון אז עם
לא משנה לי.. העיקר האופי והמשיכה ולא הרישיון, לי אין רישיון ואין לי בעיה עם לטייל איתו ולבלות איתו בנסיעה לאוטובוס או לנסוע אליו באוטובוס.. זה משהו ממש קטן לעומת הקשר עם הבן אדם
גברים , מעדיפים אישה שיודעת להבדיל בין עם לאם ?
אה אופס זה גבר מי שרשם
אלף עם
בית עדיף שיהיה לו אבל לא באמת משו שאני פוסלת בגללו
עם***
ועם רישיון
עם
ברור שעם רישיון.
אם אין לו בגלל בעיה כלכלית אני מבינה
אבל ברגע שלגבר יש אפשרות להוציא רישיון והוא לא מוציא זה מראה לי סוג של קמצן כזה לא יודעת.. תוציא.. זה לא נוח כל החיים לנוע בין אוטובוסים למוניות וזה יותר יקר.
רישיון גם יותר מבגר ויותר נוח
זה לא משנה , אני חושבת שקודם כול אופי.
אני די בטוח שהן מעדיפות גבר שכותב עם ולא אם
מעדיפה עם ברור זה כיף ממש, אבל גם אם אין לו זה לא משהו שהוא חובה בשבילי
יש בנים חראות ובנים מקסימים עם רישיון
יש בנים חארות ובנים מקסימים בלי רישיון

זה לא אומר כלום על האופי אז אני ממש לא אתייחס לזה בתור קטגוריה.
הייתי רוצה שיהיה לו רישיון לאהבה זה הכי חשוב
אנונימית
רק אותי יותר מעניין מה שכתוב על האבטיח בתמונה של השאלה?
לא שוללת אבל כמובן שזה מעולה אם יהיה לו
שואל השאלה:
90% מהתגובות - שיבדיל בין אם לעם
10% - מעדיפות עם\בלי\לא משנה
למה זה לא ההפך
אנונימי
יותר חשוב לי שידע להבדיל בין עם לאם.

לשאלה-
אם הוא גר רחוק ממני אז כן, יפריע לי
וגם תלוי בן כמה הוא, לדעתי הרבה יותר נוח שיש רכב ויש איך להתנייד, זה לא כיף לנסוע באוטובוסים כל הזמן.
כי יש פה כמה דוברים של אבשלום קור שיתקנו אותך
ברור שעדיף עם רישיון
מה שכן זה גם תלוי בגיל.. אני ביב ועכשיו כמעט כל השכבה עם רישיון וזה כן חשוב לי
לפני חצי שנה פחות היה לי איכפת
אני לא אפסול מישהו כי אין לו רישיון, אני כן אפסול אם אין לו כוונה להוציא בקרוב או להתחיל ללמוד
בקשר לרכב לא איכפת לי
אנונימית
חח מה יש לכם הוא טעה הכל בסדר

לשאלה-
לא באמת משנה לי זה לא יוריד לי ממנו אבל כן עם רישיון זה יכול להיות ממש כיף טבל אני לא שוללת
אני מעדיפה שכן אבל אם לא אז לא היה לי משנה
עם אבל זה לא כזה משנה גם אם אין לו
אנונימית
עם*
לא הבנתן אותו נכון, הוא התכוון לרישיון מילקשייק כמו שיש לבובספוג
אני יודעת שזה שטחי
אבל חשוב לי גבר עם רשיון
בתור בחורה בת 19
חשוב לי שהוא יהיה עצמאי

אם לא יהיה לו רשיון זה יוריד לי ממנו אבל אני לא אפסול בגלל דבר כזה.
ברור שיותר נוח עם. נחמד שיש את זה, אבל לא אפסול אם אין לו. יש מוניות, אוטובוסים, אופניים, הליכות.

כשאוהבים אז אמצעי ההתניידות פחות בעל חשיבות.
לא הבנתי איך זה בדיוק משפיע אבל נראה לי עם
ברור עם רשיון .. איך תלכו למקומות תלכו ברכבת ואוטובוסים שעתיים במקום ישר ..סיבוך
עם אתם גרים באותה עיר טמבלים בה ומיסתפקים בזה אז סבבה
אם*, מסתפקים*.

אם את מתקנת תתקני עד הסוף^.
לא משנה לי
לא נראלי שלבנות כזה אכפת אבל לדעתי זה מוסיף לי יש רשיון וכאילו אם אני אצא איתה לדייט עדיף לנסוע באוטו מבאוטובוס ...
האמת שכן זה מוריד קצת כי זה לא נוח במיוחד אם הוא גר רחוק
אבל אם יש למישהו רישיון ורכב והוא מתקמצן על דלק זה גם מוריד
עם אבל שלא ישוויץ שרק אני הוא החברים והמשפחה שלו ידעו
תלוי באיזה גיל
מעל 18 כן מוריד שאין רשיון
אבל זה באמת לא כזה משנה
ואני לא יראה משהוא חמוד אבל פאק אין לו רשיון אז לא , או לחלופין יפרד ממשהו ללא רשיון
בעקבות הקורונה נכנסתי לרצף של שעמום ואיכשהו הגעתי לפה, אז דבר ראשון, ילד בן 17 לא צריך רכב, רכב זה לא נכס, רכב זה הוצאה מפגרת, אומנם יש ילדות שאוהבות טמטום אבל אתה יכול להיות מטומטם בדרך יותר חסכונית ולכבוש אותם, לדעתי תחשוב על קניית רכב אחרי שתסיים צבא ותעשה את הטיול הגדול ותסיים ללמוד ואז לבסוף שיהיה לך עבודה רצינית ומישהי רצינית תקנה רכב.
מן הסתם נעדיף שיהיה רישיון.
אבל באותה מידה אני בטוחה שגברים היו מעדיפים אישה עם רישיון.
זה לא משפיע על הבחירה שלנו במישהו, וממש לא הדבר הראשון שאנחנו מחפשות במישהו.
גם הבנות הכי שטחיות לא יחפשו קודם כל רישיון וזה לא אומר לנו כלום
עם רישיון.
חד משמעית לא אצא עם גבר בלי רישיון. תגידו "שטחית" כמה שבאלכם. אני לא גרה באמצע תל אביב- אני גרה במושב בצפון ובלי רישיון אי אפשר להתנייד פה. חוץ מזה, אני יוצאת עם בני 20+, לא ילדים בני 17. דבר שני, אני עבדתי כלכך קשה בשביל הרישיון שלי ואני מכירה אפילו אנשים שהוציאו רישיון תוך כדי שהם פירנסו את המשפחה שלהם.
עם אבל זה לא משנה
עם אבל אני בת 14 אז זה יהיה לא חוקי
מעדיפה שעם רישיון.
גם לי יש רישיון, למרות שהוצאתי לא מזמן אבל לפני זה הייתי מסתמכת על חבר שלי כי יש לו רישיון.
אנחנו גרים גם מאוד רחוק מהשני למרות שאנחנו לפעמים נוסעים בתחבורה ציבורית.
אנונימית
ברור שעם רישיון
עם, אבל אם לא יהיה לו זה לא כזה ביג דיל.
כל הבנות בארץ שטחיות (ושטוחות) אז הן יגידו שכן, הן גם מעדיפות שיהיה לך אוטו כי הן לא רוצות לעבוד.
מה זה משנה לי
אם יש בינינו אהבה ואני מעריכה אותו והוא מעריך אותי זה הדבר האחרון שאני אפסול עליו מישהו.
אני כמובן אשמח אם יהיה לו רישיון או רכב אבל זה לא יוריד לי אפילו בקצת אם אין לו.
עם
עם ברור
מעדיפה עם שיסיע למקומות אבל גם אם בלי או ההורים לא נתנו לו אוטו זה לא יוריד לי לא יפסול ואפרד בגללזה
ברור שעם
עם , אבל זה לא באמת משמעותי בשביל שאשלול מישהו בלי
אני לא רוצה להיות שטחית , אבל אומרת את האמת.
אננ בת 20 , כשהייתי צעירה חשבתי לעצמי שמראה חיצוני לא חשוב, שדברים חומריים בכלל לא קשורים לזוגיות..
עם הזמן הבנתי שיש דברים שמושכים בגבר ויש דברים שפחות.

אותי אישית מושך גבר עם רישיון ועם רכב בעייני מעבר ל"רישיון ורכב" יש בזה גם המון עצמאות. זה מראה עליו שיש לו רצונות וחלומות, שהוא מתקדם ועושה דברים משמעותיים בחייו.
לדעתי גם לגבר וגם לאישה רישיון זה דבר בלתי נפרד מהחיים.
אני עכשיו בשיעורי נהיגה בתהליכים להוציא רישיון, רק טוב יצא מזה לדעתי.

אהה ושכחתי לציין, אם הוא קמצן רישיון לא יעזור לו.
יצאתי עם בחור שיש לו רישיון, וכמה פעמים יצאנו עם הרכב של ההורים שלו וכל הזמן שהיינו עוצרים ברכב לדבר הוא היה מדומם מנוע והיינו נחנקים שם כדי לא לבזבז דלק.. בקיץ בחורף לא משנה ולא רציתי להעיר כדי לא להביך אבל זה הוריד לי מאוד!!

ואותו בחור הציע לי מספר פעמים אחר כך לבוא אליי ברכבת או באוטובוס ומאז ניתקנו קשר.. פשוט כל הקמצנות הזו הרגה אותי כאילו יש לך רישיון אתה לא יכול לבוא? באמת שאם באותה תקופה היה לי רישיון הייתי נוסעת אליו ולא מתקמצנת!! יש דברים שלדעתי מאוד מאוד מורידים.
לא ביקשתי שיקנה לי ויביא לי, פשוט שכשנפגשים שיעשה את המקסימום מבחינתו..
אנונימית
עם אבל אני לא אפסול על זה
עם, לי יש אז מעדיפה שגם לו
רצוי עם
לא משנה לי אבל רישיון זה פלוס קטן ממש
ברור שכולם יעדיםו עם רשיון
תמיד טוב שיהיה אבל אם אין אני לא אפסול
כולה רשיון/(*-*)\
ברור שעם אבל אם אין אז זה לא יוריד או משהו
עם רישיון
זה לא משנה אם יש רישיון או אין העיקר שיהיה בן אדם אחרת מה זה שווה את זה?
מעדיפה עם
תלוי בגיל אם זה נוער לא כזה משנה לי אבל מעדיפה עם כי גם לי יש . מבוגר בלי רישיון זה טיפה מוזר אבל כנראה שלא אפבול רק בגלל זה
אנונימית
עם
זה מוזר אבל בלי, זה אומר שהוא יודע להתנווט, בטח סטלן זורם כזה, בלי בעיות בחיים.
עושה מה שכיך לו והוא חי את החיים.
אנונימי
לא אכפת לי, כמובן שזה יותר כיף כשיש רישיון אבל אם אין זה לא מוריד
ברור שעם אבל אם אין לו זה לא יוריד לי בשום צורה ולא אפסול על זה
בתכלס לא אכפת לי
עם רשיון
אנונימית
אנונימית^^^^ לוקחת חלק בהסבר שלך.. כנראה הרוב לא הבינו את הניסוח שלי ונתנו לי מינוסים.