תשובה אחת
להתקשר למד"א
אבל הם לא יבצעו בדיקות סתם. רק אם יש לך סיבה טובה כמו למשל שהיית באותו מקום עם חולה קורונה.
אבל הם לא יבצעו בדיקות סתם. רק אם יש לך סיבה טובה כמו למשל שהיית באותו מקום עם חולה קורונה.
באותו הנושא: