4 תשובות
שואל השאלה:
גם לי ניראה משהו כמו שבועיים
נקווה שיהיה טוב *_*
גם לי ניראה משהו כמו שבועיים
נקווה שיהיה טוב *_*
אנונימית
לא בשבועיים הקרובים..
פחות מחודש מי יכול לשרוד ככה
לאחר שהמצב יסתדר, בתקווה עוד כמה חודשים בודדים.
באותו הנושא: