5 תשובות
פשוט שבת שלום עם לב
שבת שלום.
אני בסדר קצת משעמם ליהיות כל היום בבית ואני בקשר עם החברים וזה
אני בסדר קצת משעמם ליהיות כל היום בבית ואני בקשר עם החברים וזה
הכל טוב ואני בקשר עם חברי לכיתה:) שבת שלום
תכתבי לה שהכל מצוין איתך ושבת שלום עם אימוגי מחייך / לב
שואל השאלה:
מה להוסיף?
שבת שלום
אני בסדר,הכל מצוין אבל קצת משעמם להיות רוב היום בבית...
מה להוסיף?
שבת שלום
אני בסדר,הכל מצוין אבל קצת משעמם להיות רוב היום בבית...
באותו הנושא: