5 תשובות
פשוט שבת שלום עם לב
שבת שלום.
אני בסדר קצת משעמם ליהיות כל היום בבית ואני בקשר עם החברים וזה
הכל טוב ואני בקשר עם חברי לכיתה:) שבת שלום
תכתבי לה שהכל מצוין איתך ושבת שלום עם אימוגי מחייך / לב
שואל השאלה:
מה להוסיף?
שבת שלום
אני בסדר,הכל מצוין אבל קצת משעמם להיות רוב היום בבית...