4 תשובות
זה נחשב נחמד כי הבגרויות בלשון די קשות וקשה לקבל בהן עובר, עדיף לעשות מועד ב
זה ציון עובר אז זה סביר, לשון זה מקצוע קשה,
אבל רצוי לגשת לשפר
אבל רצוי לגשת לשפר
זה בסה"כ ציון ממש סביר ללשון, רוב התלמידים לא מצליחים ממש במקצוע הזה.. הוא ברמה מאוד גבוהה.
מה שכן, אם את מרגישה שאת מסוגלת לשפר אז לכי על זה :)
מה שכן, אם את מרגישה שאת מסוגלת לשפר אז לכי על זה :)
נחמד אבל כדי לקבל פטור מקורסים באונברסיטה חייב לפחות 80 יש מועדים נוספים תשפרי
לשון מקצוע קשה
לשון מקצוע קשה
באותו הנושא: