5 תשובות
ככלל, סדר היום שלי הולך ככה:
לקום,
לאכול,
נטפליקס
ולישון.
עבודות,ציורים,להציק לאחותי
את יכולה לראות סדרה, לשיר, לנגן , לעשות אוריגמי, לצייר אפילו

להתעסק בפעילות גופנית כי זה ממש חשוב ובריא ומחקרים מראים שזה מעלה מצב רוח
אני לומדת כל יום (חוץ משישי שבת)עד 3 בערך ואז אני עושה יעשורי בית כך שאני מתםנה לגמרי רק ב5 בערך. ואחרי זה אני:
עושה אימונים בבית
מדהרת ם חברים בשיחת ווידאו
משחקת במשחקי ווידאו
מדברת בפאלפון
מתקדמת בחומר הלימודי
עונה על שאלות בסטיפס
רואה סדרות וסרטים
מציירת
מסדרת את החדר
לומדת לבשל דברים חדשים
מדברת עם המשפחה שלי בבית
רואה סדרות ולומדת