5 תשובות
אממ אני חושבת שקודם אמורים להתחיל מאייפד
אין לי מושג איפה אבל אני יודעת שבתיכון יש מגמה כזאת
אנונימית
שואל השאלה:
^^ יש לי אייפד, קניתי אותו בשביל זה
^^ יש לי אייפד, קניתי אותו בשביל זה
היי! מגניב שזה מעניין אותך, אחלה דרך לנצל את הזמן בבית.
לשאלתך, יש מלא מדריכים חינמיים באינטרנט, סרטונים ביוטיוב שמסבירים.
לשאלתך, יש מלא מדריכים חינמיים באינטרנט, סרטונים ביוטיוב שמסבירים.
קישורים מצורפים:
המושג שנתת הוא כללי מידי. יש לך משהו ספציפי בראש? (נגיד כמו עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב ממשק משתמש, עיצוב של ספרים, וכו')
באותו הנושא: