7 תשובות
תלוי עד כמה את עייפה
בכללי עדיף לך ללכת לישון עכשיו שזה לא ידפוק לך תשעות שינה, אבל תעשי מה שנראלך..
בכללי עדיף לך ללכת לישון עכשיו שזה לא ידפוק לך תשעות שינה, אבל תעשי מה שנראלך..
עדיף בבוקר כי בטוחה שכרגע את לא הכי מרוכזת שיש
כן
רבע ל3. לא.
תעשי
לא, בבוקר
שואל השאלה:
לתיכונים לא
לתיכונים לא
אנונימית
באותו הנושא: