6 תשובות
זה החבר הכי טוב שלי ואני יודע עליו הכל
אממ חבר שלי ואני ביחד כבר חמש שנים
הכרנו שהייתי בת 13 ואני 14 בבית ספר
הוא היה כיתה מעליי
הוא הבן אדם הכי מתוק שיש
החיוך שלו מדהים
ויש בינינו כימיה נהדרת
האופי שלו טוב ואני כל כך שמחה שאנחנו ביחד :)
הכרנו שהייתי בת 13 ואני 14 בבית ספר
הוא היה כיתה מעליי
הוא הבן אדם הכי מתוק שיש
החיוך שלו מדהים
ויש בינינו כימיה נהדרת
האופי שלו טוב ואני כל כך שמחה שאנחנו ביחד :)
אוקי הכרתי אותו ב'שום מקום' הוא תחת הקטגוריה של 'שום אדם'
הוא די משעמם כי הוא לא עושה שום דבר
ויש לנו קשר ארוך מאוד
הוא די משעמם כי הוא לא עושה שום דבר
ויש לנו קשר ארוך מאוד
כרגע אני לא בקטע עם מישהו אבל האחרון, שהיה עד לפני שבועיים בערך -
הכרנו בבר במחנה יהודה, התחלתי איתו, יצאנו כמה פעמים, היינו די מחוברים יותר פיזית מאשר רגשית (טעות.). הוא 23 ואני 19
הכרנו בבר במחנה יהודה, התחלתי איתו, יצאנו כמה פעמים, היינו די מחוברים יותר פיזית מאשר רגשית (טעות.). הוא 23 ואני 19
אני מכירה אותו כבר בערך שנה, הייתי רואה אותו כמעט כל יום לפי שהתחיל ההסגר כי אנחנו רוקדים ביחד (לא כזוג אלא באותם השעות).
הוא מושך ברמות והוא חמוד ומכבד, יש ביננו מין מתח כזה והוא חתיך וגבוה.
כל פעם שאני לידו אני מרגישה פרפרים בבטן, הוא גורם לי להרגיש טוב עם עצמי.
אין לי כל כך איך לתאר את זה אבל כשאני לידו אני מרגישה כאיל ק אני והוא לבד בעולם ואנחנו לא צריכים לדאוג מכלום.
הוא מושך ברמות והוא חמוד ומכבד, יש ביננו מין מתח כזה והוא חתיך וגבוה.
כל פעם שאני לידו אני מרגישה פרפרים בבטן, הוא גורם לי להרגיש טוב עם עצמי.
אין לי כל כך איך לתאר את זה אבל כשאני לידו אני מרגישה כאיל ק אני והוא לבד בעולם ואנחנו לא צריכים לדאוג מכלום.
אנונימית
מכירה אותה 9 חודשים ו19 ימים, ולא, אני לא סופרת. פשוט באופן נורא אירוני הבנתי שיש לי קראש עליה ביום הראשון בחודש הגאווה.
היא הייתה איתי בשכבה שנה שעברה.
היא יפיפיה לדעתי, מלאת ביטחון והחיוך שלה גורם לי לעצור את הנשימה. היא שינתה אותי לחלוטין, בלעדיה הייתי נשארת שמנמנה חסרת ביטחון (לא שעכשיו אני רזה...) שמבלה את כל היום בספרים. עכשיו אשכרה יש לי חברים וביטחון.
כשאני לידה אני לא מסוגלת להפסיק לחייך, מלבד בחודש האחרון. למה? כי יש לה חברה, והן כל הזמי ביחד בזמן האחרון, וזה הורג אותי מבפנים:(
היא הייתה איתי בשכבה שנה שעברה.
היא יפיפיה לדעתי, מלאת ביטחון והחיוך שלה גורם לי לעצור את הנשימה. היא שינתה אותי לחלוטין, בלעדיה הייתי נשארת שמנמנה חסרת ביטחון (לא שעכשיו אני רזה...) שמבלה את כל היום בספרים. עכשיו אשכרה יש לי חברים וביטחון.
כשאני לידה אני לא מסוגלת להפסיק לחייך, מלבד בחודש האחרון. למה? כי יש לה חברה, והן כל הזמי ביחד בזמן האחרון, וזה הורג אותי מבפנים:(
אנונימית
באותו הנושא: