התחברות
הרשמה
הייתם מעדיפים להיות במלחמה עם עצמכם ובשלום עם העולם או בשלום עם עצמכם ובמלחמה עם העולם?
19 במרץ 2020, 18:47
מלחמה
תשובה אחת
שלום עם העולם נראה לי
ח
חתול במגפיים
באותו הנושא:
הייתם מעדיפים לעצור את הרעב בעולם או את המלחמות בעולם?
מה הייתם מעדיפים להיות טבעונים לכל ימי חייכם או להיות שחורים לכל החיים?
הייתם מעדיפים להיות דתיים או שהייתם מעדיפים להיות להטבים?
אם הייתם חיים במיתולוגיה היוונית, הייתם מעדיפים להיות אל, טיטאן, חצוי, או משהו אחר לבחירתכם?
מה הייתם מעדיפים, להיות הומלס או להיות בכלא?
מה הייתם מעדיפים: להיות בגובה של 130 סמ או להיות בגובה של 240 סמ?
אם יכולתם להיות ערפדים מה הייתם מעדיפים להיות בני אדם או ערפדים?
אם הייתה פורצת מלחמת עולם שלישית באיזה גטו הייתם רוצים להיות?
הייתם מעדיפים להיות עצובים ולדעת משהו או להיות שמחים בלי לדעת את זה?
מה הייתם מעדיפים, להיות נייר טואלט או להיות מברשת שיניים ?
הייתם מעדיפים להיות הומלס או להיות בכלא?