5 תשובות
מישהי כאן אובססיבית פיצוצים, שחררי קצת לחץ.
הוא החבר שלך, הוא לא יילך לך לשום מקום, ואל תיהיה תלותית כל כך.
ביג פאקינג דיל.
שואל השאלה:
זה מה שאני אומרת ובואי אני לא רוצה את זה.. זה מה שקורה לי
מבינה אותך, זה נורמלי, את מתגעגעת אליו, מה שאני והבן זוג שלי עשינו זה להסתובב בחוץ עם הכלבה שלו לכמה שיותר זמן ואם תבוא ניידת אנחנו פשוט נתרחק מטר עד שהיא תעבור, לא ביג דיל תנסו אם לא מצליח בבית. והקטע של השיחות? גם אני והוא לא עשינו את זה בהתחלה ואז התחלתי לא לדבר איתו לגמרי ואז הוא הבין כמה זה חסר לו ועכשיו אנחנו מדברים יותר באווצפ ומתקשרים...
תביני שהכל טוב,לא חייב ליהיות ביחד 24/7, פשוט צ'יל.
שואל השאלה:
אנחנו גרים מרחק של נסיעה של איזה עשר דקות הליכה זה ארבעים דקות ואין לי רישיון..