3 תשובות
על המגפה עכשיו? תפסיק לראות טלויזיה וחדשות, הם כל היום מהבוקר עד הלילה רק קורונה במוח שלהם. אין להם שום דבר אחר לדבר עליו אז הם זורעים פאניקה בציבור... גם אין שום מידע חדש אז באמת הם מגזימים.
לי אישית נמאס מהחדשות.
יש המון סדרות טובות: ממלכה, גדולה מהחיים, קוונטיקו, החץ, טיימלס.
אתה יכול גם לעשות אימון ביתי בחדר שלך ולהוציא אגרסיות (יש מלא ביוטיוב). אם אין משקולות תשתמש בבקבוקי מים או שקיות אורז ;)
שואל השאלה:
תודה על זה שהשקעת וכתבת,מעריך :)
אנונימי
בכיף! אני פה אם אתה רוצה לדבר בפרטי. לשתף זה עוזר למרות שבנים לא אוהבים, מזמינה אותך להפסיק עם הפטריארכיה המזיקה הזאת ולפרוק אפילו עם המשפחה שלך. (יש מחקרים שלשמור בפנים גורם להתפרצות מחלות)
או שאתה יכול אפילו לכתוב לעצמך בטלפון בnotes. או באפליקציה לכתיבה. זה מה שהתחלתי לעשות, ואני מתחרטת שלא עשיתי את זה לפני שנים כי זה גם מזכרת יפה (לאו דווקא על התקופה של עכשיו אלא לכתוב בכללי).