6 תשובות
אני תמיד ככה
אנונימי
זה קורה שהריגוש נגמר
אבל שאוהבים עד הסוף אין רגש חרטה זה רגש של "יש"
בולל כי אני פשוט כל פעם חושבת שזה יהיה אחרת אבל אני נופלת על כאלה שבא להם בטוב של לענות לי אחרי איזה יומיים כי למה לא אז דיי חאלס נמאס
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה לוקח לי זמן לאהוב מינימום כמה חודשים אז כשאני יוצאת עם מישהו שהרגע הכרתי זה כזה בעייתי ואז אני לא רוצה זוגיות
אנונימית
תמיד. לא בנויה לחרא הזה אבל רוצה ממש.