6 תשובות
לא..
לא
יש תפקידים עם לינה זה תלוי מה התפקיד שלך. בעיקרון זה בסיס פתוח יומיות
זה בסיס פתוח אבל יש שם גם מגורים. מכירה אנשים שעושים שם חמשושים וישנים שם בגלל שרחוק להם מהבית
תלוי באיזה תפקיד את. אני אישית ישנה שם.
אני בבסיס הזה..
הרוב עושים שם יומיות בעיקרון אפשר ללון שם
תלוי מה התפקיד, למשל המ.צ עושים 11/3 ויש להם מגורים וכו