5 תשובות
לדבר איתם ולומר להם שזה לא בסדר שיש חופש ואתה קם בתשע
בן כמה אתה?
ופשוט תנסה לחזור לישון ותסביר להם שאין למה לקום מוקדם.
שואל השאלה:
15
אנונימי
שואל השאלה:
הם אומרים שזה לא נחשב עכשיו חופש
אנונימי
וואי גם אמא שלי ככה
כל בוקר אנחנו רבות בגלל זה
היא אומרת שאם אני קמה מאוחר אני לא מספיקה ללמוד או להירדם בשעה סבירה ובלה בלה. אין לי כוח לזה כבר