8 תשובות
לא.
נופ, הוא צריך להידבק כדי לפתח משהו.
שואל השאלה:
טוב אז אם אני גר באור יהןדה ונשך אותי כלב אפילו שאין פצע אז הוא לא חולה כלב ואני יכול להירגע ?
טוב אז אם אני גר באור יהןדה ונשך אותי כלב אפילו שאין פצע אז הוא לא חולה כלב ואני יכול להירגע ?
שואל השאלה:
אני יודע שרק בצפון יש ולא נמצא עוד באור יהןדה אבל אני יכול להתחיל להירגע כי כנראה לא הדביקו אותו ?
אני יודע שרק בצפון יש ולא נמצא עוד באור יהןדה אבל אני יכול להתחיל להירגע כי כנראה לא הדביקו אותו ?
עדיף שתלך לרופא, אין פה אחד שיוכל לתת לך מענה נכון.
ואם זה כלב מבוית אז תשאל את הבעלים
ואם זה כלב מבוית אז תשאל את הבעלים
זה יחסית נדיר בארץ כי הם מתים מהר מאוד
אז אתה בסדר
אז אתה בסדר
שואל השאלה:
אמא שלי הסתכלה על היד איפה שהוא נשך בקטנה פחות משניה והיא אמרה שהכל בסדר ואין כלום ואם היה אפילו שריטה קטנה הייתי עכשיו בבית חולים כי היא ישר הייתה שולחת אותי לשם בלי לשאול
אמא שלי הסתכלה על היד איפה שהוא נשך בקטנה פחות משניה והיא אמרה שהכל בסדר ואין כלום ואם היה אפילו שריטה קטנה הייתי עכשיו בבית חולים כי היא ישר הייתה שולחת אותי לשם בלי לשאול
אז הכל סבבה ואין מה לדאוג
הייתי בטוחה שזה יותר רציני
הייתי בטוחה שזה יותר רציני
באותו הנושא: