8 תשובות
לא
לא.
אנונימית
ממש לא. זה גובה מדהים ולמעשה זה הגובה הממוצע של דוגמנית מסלול. זה מהמם והכל מעולה. אבל בישראל יהיה לך קצת קשה למצוא גבר גבוה ממך חחח בהצלחה ❤
לא...
כל בחורה שונה ולכל בחורה יש אצ היוםי האופייני לה...
זה אפילו מחמיא לדעתי :)
זה גובה מעולה גבוהות הכי יפות
?"
לא זה בסדר
הלוואי עליי , אחותי מטר 1.80 שלדעתי זה כבר נורא גבוה אבל מלא סוכנים זל דוגמנות רוצים אותה לדגמן אז יש בזה פלוסים ומינוסים
זה גובה כל כך יפה כל כך הרבה גברים גבוהים ירצו אותך שזה גם פלוס אני מטר 90 ויש לי חברים גבוהים וכולם כמעט בעניין של גבוהות