13 תשובות
את צריכה דף עט ויצירתיות.
שואל השאלה:
לא אבל במחשב. איך ליצור
אנונימית
אני אישית פשוט האזנתי לצלילים שכבר מוכנים, ובחנתי אותם בשטח (כלומר, הוספתי לפרוייקט צלילים, וכל פעם האזנתי מחדש)


זה חשוב מאוד להקשיב לכל דבר שאת מוסיפה לפרוייקט כדי לבדוק האם הוא משתלב בצורה טובה, או אם הוא דווקא הורס
לא בעיה להוריד את פרוטי בחינם
שואל השאלה:
איך התחלתם להכנס לזה? מה הדבר הראשון שעשיתם ומה עשיתם כדי ללמוד?
אנונימית
אני לא זוכר איך התחלתי עם זה, אבל היצירה הראשונה שלי יצאה ממש טוב (יחסית ליצירה ראשונה)
היצירה הראשונה שלי:

https://youtu.be/zgoox5civ0m
שאפו אחי, נראה שאתה מבין עניין
לא למדתי כלום ולא הייתי הכי חד בנושא הזה. תמיד הייתי מנסה להרכיב מלודיה בעצמי או שהייתי לוקח מידי של פרוייקט אחר ומנסה לשנות אותו או להבין לפי התווים ולבנות אחת אחרת לפי אותם התווים, ככה מתחילים
תודה רבה
ובנוגע ל-fl studio, שכחתי לומר שניתן להוריד גרסה חינמית מהאתר של המפתחים. אפשר להוריד מכאן:

https://www.image-line.com/downloads/flstudiodownload.html?__cf_chl_jschl_tk__=cacea87318ae386b2bc1719490fcc50981ec7862-1584606343-0-ass8x8esq9xmofoboq0zcobl3rr7pm_6cr3cbuzxpsnimutr3drqqnfenxrneh4z5_seyevxbjgu2aklyjgg8vw0_j40u5g_tdz4ufnfuph9mp-qw6_hzsmge5anl9krohrx1kz3marfhsbqgophozy945hlfb4ywt74mfzadm8yeflmkpt5de9mul3pc9ir2_1t91owpz1j_vdahayknuggsl0cjklyketp32ux736uff5onorxf7wthb2sxhwmlc1jx8fzrydbl4ixzll3xrsopfpwoclx0g42bhv1vto20z5_ysdeekq2sxohbnpb7w
אבל חוץ מ-soundtrap (שזו תוכנה חינמית שהיא online), יש גם את הבאות:


fl studio (תוכנה שעולה כסף)

remixlive (תוכנה חינמית לטלפונים; תוכנה של music pads שלפי דעתי האישית - אין שם הרבה גיוון)

groovepad (תוכנה חינמית למובייל)

splash (תוכנה לטלפונים שלפי דעתי יש שם גיוון יחסית סביר...בהתחשב בעובדה שזה music pads)

jambl (תוכנה לטלפון ליצירת ביטים)
יש לך ידע כלשהו בנגינה בתווים צלילים?
יש מגוון תוכנות: חלקן להורדה בחינם, חלקן עולות כסף, וחלקן באינטרנט (online). אני אישית חזרתי להשתמש ב-soundtrap (לאחר שגיליתי שב-music pads אני מפשל יחסית)