4 תשובות
אני ממש מקווה שב9 ורבע, גם אין סיבה לעכב את זה הפעם
מסכים אין סיבה לעיכוב הזה
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
אנונימית תראי מה זה כבר 21:30 ואמור להתחיל בורבע.. נכון לכרגע כבר רבע שעה עיכוב.. הכל בגלל הקורונה הזה..