4 תשובות
לסיים עם זה..
כלום הוא אפס מגיע לך מישהו שילחם עלייך
זה לא בהכרח דבר רע את יודעת, הוא מכבד את ההחלטה שלך. מה את מצפה, שהוא יתחנן בפנייך. הוא לא רוצה להביך את עצמו ואותך. תסיימי את הקשר.
יכול להיות שהוא פשוט לא מאמין לך שזה אמיתי, אם זה אולטימטום שהשתמשת בו כבר, או אם כבר נפרדתם מספר פעמים וחזרתם, אז הגיוני שהוא פשוט לא יתרגש מזה... ואם זה לא אחד מהמקרים האלה שציינתי, אז אולי פשוט כדאי באמת להפסיק את הקשר הזה אם אין אהבה ואין הדדיות...
באותו הנושא: