התחברות
הרשמה
מאז הקורונה נהיו יותר או פחות ריבים במשפחה שלכם ?
אתם יכולים גם לכתוב למה.. אצלי פחות כי תמיד היו ריבים על האוטו בין אבא שלי לאח שלי ועכשיו הם לא משתמשים באוטו בכלל בגלל המצב.
18 במרץ 2020, 15:31
קורונה
2 תשובות
אותו דבר אני בחדר כל היום
I
I want to break free17
פחות
ל
ליקריץ_
באותו הנושא:
אתם חושבים שנגיף הקורונה יותר מסוכן מאיך שהתקשורת הסינית מציגה אותו?
אם יאספו את כל חולי הקורונה מכל רחבי העולם יבודדו ויהרגו אותם לא יהיה יותר קורונה?
הקורונה תסתיים עוד חודש חודשיים ואפילו פחות:)
לאיזה מדינות יש הכי פחות סיכוי להידבק בנגיף הקורונה?
מה יותר מדאיג אתכם ההסלמה או הקורונה?
יש תרופה נגד הקורונה? ובאיזה שנה הקורונה יצאה?
מאז שפרץ הקורונה רואים יותר סינים ברחובות זה רק אני?
לפי מה שהבנתי הקורונה הגיעה למצריים אז אני מניחה שעוד שבוע או פחות הקורונה פה ואני מאלה שנלחצים מכל דבר ואני מפחדת! כנסו
מה יקרה אם הקורונה תגיע לאנטקטיקה הקורונה?
הקורונה יותר חמורה מהאבולה?
מה יותר מסוכן - שפעת החזירים (2009) או נגיף הקורונה (2019)?