12 תשובות
לרדת
שואל השאלה:
למה? מה רע בזה?
למה? מה רע בזה?
אנונימית
לרדת.
את מאוד צעירה
את מאוד צעירה
לרדת לדעתי הוא בגיל כזה שרוצה דברים אחרים ממה שאת .
מדברת מנסיון ...
מדברת מנסיון ...
המחשבות שלכם שונות
סתכלי על בן זיני לאהבה אין גיל
שואל השאלה:
אבל כאילו למה לא לנסות? אני חכמה ואני מבינה אם אני אראה שיש לנו מחשבות שונים אני לא אעשה כלום.
אבל למה לרדת כשאני עוד לא יודעת כלום? למה לא חנסות?
אבל כאילו למה לא לנסות? אני חכמה ואני מבינה אם אני אראה שיש לנו מחשבות שונים אני לא אעשה כלום.
אבל למה לרדת כשאני עוד לא יודעת כלום? למה לא חנסות?
אנונימית
כי למה לנסות מההתחלה משהו שיגיע באיזה שהוא שלב חבל יש סיכוי שתתאהבי בו גם ואחר כך יהיה ממש קשה לצאת מיזה
בכל מיקרה אני ממש מבינה אותך אם תרצי אני כאן בשבילך את יכולה לדבר איתי
שואל השאלה:
אבל אוף למה זה תמיד קורה לי.
כאילו לא יהיה מצב בחיים שאני אדלק על משהו בגילי ואוף...
אבל אוף למה זה תמיד קורה לי.
כאילו לא יהיה מצב בחיים שאני אדלק על משהו בגילי ואוף...
אנונימית
אני חושבת שכדאי שתרדי ממנו, זה לכל הנראה לא ייקרה בגלל גילך
תרדי מזה את צעירה
באותו הנושא: