10 תשובות
בר רפאלי
אנונימי
לאה לואי
מדיסון ביר
האמת שאני לא באמת חושבת שיש משהו יותר יפה ממשהו.
יופי זה עניין של טעם ואני בכלל לא חושבת שאני צריכה להשוות אותי למשהי אחרת.
אני זו אני.
לא חשוב לי אם אני יפה יותר או פחות ממשהו גם לא חשוב לי אם אחרים חושבים שאני יפה או לא.
כל מה שאני צריכה בחיים זה לאהוב את עצמי ואל זה אני גם עובדת.
כל ההשואות האלה סתם הורסות לך טת הקטע של לאהוב את עצמך.
אופס קראתי את השאלה מכם ולא מימכם סליחה אמ אני חושבת שצארלי יפה יחסית
הכי יפה זו הגדרה מאד בעייתית, הרי יותר קשה להיתקל באישה לא יפה מאשר באישה יפה, אבל אם אני צריכה לבחור נגיד 3 נשים שלדעתי נורא יפות אז:
yara shahidi
kelly gale
jessica szohr